განმავითარებელი შეფასება ჰოლისტური რუბრიკის საშუალებით
კარგი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
არადამაკმაყოფილებელი
|
მოსწავლეს
შეუძლია მაპროვოცირებელ ტექსტის გაცნობისას ლოგიკური და არგუმენტირებული
მსჯელობა, სწორი ინფორმაციის ცრუ ინფორმაციისგან გარჩევა, ახდენს მასალის გაყოფას
კრიტერიუმების მიხედვით
|
მოსწავლეს
შეუძლია მაპროვოცირებელ ტექსტის გაცნობისას ლოგიკური და არგუმენტირებული
მსჯელობა, სწორი ინფორმაციის ცრუ ინფორმაციისგან გარჩევა, უჭირს მასალის გაყოფას კრიტერიუმების მიხედვით
|
მოსწავლეს
არ შეუძლია მაპროვოცირებელ ტექსტის გაცნობისას ლოგიკური და არგუმენტირებული
მსჯელობა, სწორი ინფორმაციის ცრუ ინფორმაციისგან გარჩევა, ვერ ახდენს მასალის
გაყოფას კრიტერიუმების მიხედვით
|
მოსწავლე სწორად აანალიზებს გაკვეთილის მსვლელობისას დასმულ კითხვებს
და შეუძლია ეფექტური უკუკავშირი.
|
მოსწავლე სწორად აანალიზებს გაკვეთილის მსვლელობისას დასმულ კითხვებს,
მაგრამ არ შეუძლია ეფექტური უკუკავშირი.
|
მოსწავლე სწორად ვერ აანალიზებს გაკვეთილის მსვლელობისას დასმულ კითხვებს
და არ შეუძლია ეფექტური უკუკავშირი.
|
მოსწავლეს შეუძლია მოცემული ტექსტიდან ამოიცნოს აღზრდის ტიპები, მისი
მახასიათებლები
|
მოსწავლეს უჭირს დამოუკიდებლად
მოცემული ტექსტიდან ამოიცნობა აღზრდის ტიპები,მისი მახასიათებლები
|
მოსწავლეს არ შეუძლია მოცემული ტექსტიდან ამოიცნოს არზრდის ტიპები და მისი მახასიათებლები.
|
მოსწავლე სწორად ქმნის ცხრილს,
ადეკვატურად იყენებს ამისთვის მოსმენილ ინფორმაციას და შეუძლია პასუხისთვის შევსებული
ცხრილის გამოყენება.
|
მოსწავლე სწორად ქმნის ცხრილს,
ადეკვატურად იყენებს ამისთვის მოსმენილ ინფორმაციას, მაგრამ უჭირს პასუხისთვის შევსებული ცხრილის გამოყენება.
|
მოსწავლე სწორად ვერ ქმნის ცხრილს, ადეკვატურად ვერ იყენებს ამისთვის მოსმენილ
ინფორმაციას და არ შეუძლია პასუხისთვის შევსებული ცხრილის გამოყენება.
|
მოსწავლე მსჯელობს აღზრდის ტიპების შესახებ და თითოეული ტიპის მახასიათებლებზე
|
მოსწავლე ნაწილობრივ მსჯელობს აღზრდის ტიპების შესახებ და თითოეული ტიპის
მახასიათებლებზე
|
მოსწავლე არ მსჯელობს აღზრდის ტიპების შესახებ და თითოეული ტიპის მახასიათებლებზე
|
მოსწავლე
იცავს დროის ლიმიტს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ითვალისწინებს მათ აზრს.აქტივობებში
მონაწილეობს აქტიურად.
|
მოსწავლე იცავს დროის ლიმიტს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ნაწილობრივ
ითვალისწინებს მათ აზრს, უჭირს მოსაზრებების
გამოთქმა და ცოდნის დემონსტრირება.
|
მოსწავლე ვერ იცავს დროის ლიმიტს, არ თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
არ ითვალისწინებს მათ აზრს, არ შეუძლია მოსაზრებების გამოთქმა და ცოდნის დემონსტრირება.
|
ხელმოწერა: ვიოლეტა ვოსკანიანი
თარიღი:
პრეზენტაციის შეფასების
რუბრიკა.
ნაშრომში
ნათლად არის ასახული სპარტანული აღზრდის მეთოდები და მათი თავისეუბურება. ასევე
ასაკობრივი აღზრდის ეტაპები და სპარტანული სისტემის არსებობის მიზეზები.
|
ნაშრომში
ზედაპირულადაა ასახული სპარტანული აღზრდის მეთოდები და მათი თავისეუბურება. ნაწილობრივ
არის ახსნილი ასაკობრივი აღზრდის ეტაპები და სპარტანული სისტემის არსებობის მიზეზები.
|
ნაშრომი
არ პასუხობს თემას, სპარტანული აღზრდის მეთოდები
გაუგებრადაა წარმოჩენილი, არ არის ახსნილი
ასაკობრივი აღზრდის ეტაპები და სპარტანული სისტემის არსებობის მიზეზები.
|
წარდგენილი
ინფორმაცია სრულყოფილია, თანდართულია შინაარსის ადეკვატური, ვიზუალური მასალა. შინაარსი
სრულად პასუხობს თემას.
|
შინაარსში
გარკვეული დეტალები გამოტოვებულია, და სრულად ვერ ასახავს ძირითად ინფორმაციას. ვიზუალური
მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება შინაარსს.
|
შინაარსობრივი
მხარე ძალიან ზოგადია, არ არის გამოყოფილი პრობლემები, მასალის ორგანიზება გაუგებარია,
თან არ ერთვის ვიზუალური მასალა.
|
ვიზუალი
სრულყოფილია.ნაშრომში ნაჩვენებია ორიგინალური და საინტერესო დეტალები; ჩასმული ფოტომასალა
თემასთან შესაბამისია
|
ვიზუალი
ნაწილობრივ არის წარმოჩენილი.
შემოთავაზებული
ვიზუალური მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება
თემას.
|
მოძიებულია შეუსაბამო დეტალები; არ არის სათანადო
რესურსები. ვიზუალური მასალა არ შეესაბამება თემას.
|
მასალა
დაწერილია აუდიტორიისთვის გასაგებ ენაზე. მოსალოდნელ კითხვებზე პასუხები დეტალურად
არის გაცემული.
|
მასალები
წარმოდგენილია აუდიტორიისთვის არასრულყოფილად; არ არის გათვალისწინებული აუდიტორიის
ასაკი.
|
პრეზენტაცია
შექმნილია აუდიტორიისთვის გაუგებარი ენით.
|
მართლწერაში
დაშვებული შეცდომები არ არის.
|
ნაწილობრივ
არის დაშვებული გრამატიკული და პუნკტუაციური შეცდომები.
|
არ
არის დაცული გრამატიკული ნორმები. დაშვებულია მრავალი შეცდომები.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий